Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
2
VS
(14:20, 18:20, 20:17, 21:19, 15:9)
DXC TECHNOLOGY
Raport meczowy
31/50 ATAK 44/86
5.5 BLOK 3
2/28 SERWIS 4/80
49.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
88 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 38.5 SR 5 PKT/SR 7.7
ATAK 31 BLOK 5.5 SERWIS 2

ATAK%

62

SERWIS%

18.18
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 31 SR 5
ATAK/SR 6.2 ∑A 50

ATAK%

62
SERWIS

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 3/16 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

18.75

WYD%

-25

SKUT%

18.75
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 5.5 B1 5
SR 5 B2 1
BLOK/SR 1.1
PRZYJĘCIE

Piotr Szlenk

DXC TECHNOLOGY


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 38.5 5 31 0 12 2 5 5 1 2 0 4 5 9 6 4 1 1 71 43 5 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16 1 1 2 0 0 0 100 33 4 0 0
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Karol Stachurski 25 5 21 0 6 1 6 1 0 3 0 6 7 8 7 4 1 2 68 36 10 0 0
Daniel Chudecki 14 5 13 0 3 4 1 1 0 0 1 14 1 7 8 4 0 1 75 35 4 0 0
Piotr Szlenk 4 4 4 0 2 1 3 0 0 0 0 7 1 3 3 0 0 0 100 50 3 0 0
Joanna Kaczmarzyk 3 5 1 0 2 0 0 1 0 1 0 11 1 5 4 0 0 1 90 50 3 0 0
Dominik Sztyrak 2 2 2 0 5 0 1 0 0 0 0 6 0 1 0 0 0 0 100 100 3 0 0
Darek Gutowski 2 3 2 0 2 1 0 0 0 0 0 6 0 2 2 1 0 0 80 40 1 0 0
Łukasz Domański 1 1 1 0 1 0 2 0 0 0 0 3 0 1 1 0 0 1 67 33 1 0 0
Ryszard Puchalski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 1 3 2 1 0 0 83 50 3 0 0
Mirosław Kiryk 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony