Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(17:20, 20:21, 20:21)
NBP
Raport meczowy
20/58 ATAK 32/78
3 BLOK 7
0/23 SERWIS 4/61
34 BŁ. PRZECIWNIKA 19
57 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Orłowski

NBP


PKT 18.5 SR 3 PKT/SR 6.17
ATAK 15 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

45.45

SERWIS%

20
ATAK

Michał Zawadzki

NBP


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 15

ATAK%

46.67
SERWIS

Mariusz Orłowski

NBP


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

-30

SKUT%

20
BLOK

Michał Zawadzki

NBP


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Mariusz Orłowski

NBP


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

66.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Ela Dzioba

NBP


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 12 3 10 6 5 3 2 1 2 0 2 5 1 4 6 3 2 1 63 25 2 1 0
Matija Belcic 7.5 3 7 6 8 2 2 0 1 0 0 5 4 2 8 3 3 1 59 12 0 0 0
Andrey Pronoza 3.5 2 3 1 2 0 1 0 1 0 2 3 1 0 0 1 0 1 0 0 3 1 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Orłowski 18.5 3 15 3 7 2 6 1 1 2 0 3 5 4 1 1 0 0 83 67 1 0 0
Michał Zawadzki 9.5 3 7 3 2 2 1 2 1 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Ignatowski 9 3 7 3 3 2 4 0 2 1 0 6 1 4 3 3 4 0 50 29 2 4 0
Patryk Woźny 4 3 2 2 4 0 0 0 2 1 3 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Krzysztof Brzeziński 1.5 2 1 0 0 0 0 0 1 0 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Jakub Mućk 0.5 1 0 2 0 0 0 0 1 0 1 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Bieniak 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Piotr Jodkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 8 6 1 2 65 35 3 3 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 2 1 0 0 0 0 100 100 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony