Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DXC TECHNOLOGY
3
1
VS
(15:20, 20:14, 20:14, 20:15)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
31/68 ATAK 1/6
6 BLOK 0.5
4/74 SERWIS 0/10
34 BŁ. PRZECIWNIKA 61.5
75 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Stachurski

DXC TECHNOLOGY


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

7.14
ATAK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


SERWIS 1/8 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

25

WYD%

-12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Daniel Chudecki

DXC TECHNOLOGY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Darek Gutowski

DXC TECHNOLOGY


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Darek Gutowski

DXC TECHNOLOGY


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
DXC TECHNOLOGY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Karol Stachurski 14.5 4 12 0 5 1 6 1 1 1 0 9 4 4 1 2 0 0 71 57 2 0 0
Daniel Chudecki 13 4 10 0 4 1 2 2 0 1 1 4 2 3 8 2 0 2 73 20 2 0 0
Piotr Szlenk 9 4 6 0 7 1 0 1 0 2 0 15 1 4 5 3 0 0 75 33 3 0 0
Łukasz Domański 3 4 3 0 5 1 3 0 0 0 1 13 1 3 7 3 0 0 77 23 2 0 0
Darek Gutowski 1.5 4 0 0 0 0 1 1 1 0 0 11 1 3 3 1 0 0 86 43 4 0 0
Mirosław Kiryk 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Joanna Kaczmarzyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 1 1 0 0 0 100 50 0 0 0
Łukasz Michoń 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 1.5 4 1 0 4 0 1 0 1 0 0 8 2 7 7 4 1 3 64 32 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony