Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(17:20, 10:20, 10:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
12/27 ATAK 15/39
1 BLOK 1.5
1/20 SERWIS 6/40
23 BŁ. PRZECIWNIKA 37.5
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PROJEKT II


PKT 7.5 SR 2 PKT/SR 3.75
ATAK 5 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

62.5

SERWIS%

28.57
ATAK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Wojciech Hofman

PROJEKT II


SERWIS 2/7 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


BLOK 0.5 B1 0
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

66.67

PERF%

26.67

WYD%

53.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 6.5 3 6 1 1 1 1 0 1 0 0 4 1 0 3 3 0 1 43 0 3 0 0
Matija Belcic 5.5 3 5 1 1 0 2 0 1 0 0 5 0 2 2 6 0 2 33 17 3 0 0
Dawid Prusiński 2 3 1 2 4 0 1 0 0 1 0 8 1 1 3 1 1 1 57 14 2 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojciech Hofman 7.5 2 5 1 1 0 1 0 1 2 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Paweł Juszkiewicz 6 3 5 1 3 0 0 0 0 1 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Michał Mendak 5.5 3 4 1 6 0 5 0 1 1 1 6 1 4 6 3 1 1 67 27 2 1 0
Maciej Mendak 3.5 3 1 0 2 0 1 0 1 2 2 7 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony