Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ALLIANZ
3
2
VS
(20:13, 20:21, 16:20, 20:11, 15:10)
AICON X-RAY
Raport meczowy
46/105 ATAK 26/62
7 BLOK 5
6/90 SERWIS 1/31
32 BŁ. PRZECIWNIKA 43
91 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


PKT 21 SR 5 PKT/SR 4.2
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

57.58

SERWIS%

0
ATAK

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 33

ATAK%

57.58
SERWIS

Krystian Sulima

ALLIANZ


SERWIS 2/16 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

25

WYD%

12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Franciszek Malinowski

ALLIANZ


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

62.5

PERF%

12.5

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Krystian Sulima

ALLIANZ


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 21 5 19 4 5 2 3 2 0 0 0 6 2 2 3 5 1 1 42 17 2 1 0
Damian Pawłowski 17 5 13 4 3 2 4 2 0 2 4 13 2 3 2 5 0 0 50 30 1 5 0
Tomasz Szcześniak 10 5 7 4 7 2 2 2 0 1 0 8 1 1 4 7 0 1 38 8 4 2 0
Franciszek Malinowski 6 5 4 0 3 1 2 1 0 1 3 11 5 1 4 2 1 0 63 13 2 0 0
Krystian Sulima 5 5 3 2 7 0 1 0 0 2 2 12 0 5 2 12 3 0 32 23 6 0 0
Marta Podenas 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 0 13 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 19.5 5 16 6 8 3 2 3 1 0 1 8 2 5 4 7 0 3 47 26 3 0 0
Tomasz Rychlica 12 5 10 5 10 0 0 1 0 1 0 7 3 3 2 10 0 0 33 20 0 3 0
Radosław Papierz 0.5 5 0 0 1 1 0 0 1 0 1 7 1 2 2 9 5 2 20 10 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony