Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
2
3
VS
(17:20, 15:20, 21:20, 20:18, 9:15)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
10/31 ATAK 32/70
2 BLOK 2
2/45 SERWIS 3/58
68 BŁ. PRZECIWNIKA 56
82 SUMA 93

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Bartosiewicz

BNP PARIBAS


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

54.84

SERWIS%

15.38
ATAK

Bartosz Bartosiewicz

BNP PARIBAS


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 31

ATAK%

54.84
SERWIS

Wojciech Hofman

PROJEKT II


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

11.11

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojciech Hofman 5 3 4 2 5 0 1 0 0 1 0 4 1 0 1 1 1 0 33 0 0 0 0
Paweł Juszkiewicz 4 5 2 1 3 1 3 1 0 1 0 6 5 0 2 0 1 0 67 0 0 0 0
Michał Mendak 3 3 3 0 2 0 2 0 0 0 0 4 0 1 6 1 0 1 78 11 1 0 0
Maciej Mendak 2 5 1 0 0 0 0 1 0 0 1 15 3 1 1 0 0 1 67 33 4 2 0
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Bartosiewicz 19.5 5 17 2 10 1 1 0 1 2 1 9 1 3 8 3 0 1 73 20 8 0 0
Paweł Barwiński 13 5 13 5 8 1 3 0 0 0 2 16 3 0 20 5 3 0 71 0 5 0 0
Stanisław Pietrucki 3 3 2 1 1 0 3 1 0 0 0 3 2 0 0 0 0 1 0 0 5 1 0
Bartłomiej Wilk 1 2 0 0 1 1 0 0 0 1 0 6 2 1 0 0 0 0 100 100 2 0 0
Maciej Czechowicz 0.5 5 0 0 0 0 0 0 1 0 1 9 0 0 1 2 0 0 33 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony