Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

GRUPA PRACUJ
3
1
VS
(20:16, 20:18, 17:20, 20:11)
AICON X-RAY
Raport meczowy
25/80 ATAK 18/50
5 BLOK 3
6/73 SERWIS 2/36
41 BŁ. PRZECIWNIKA 42
77 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


PKT 12 SR 4 PKT/SR 3
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

10
ATAK

Cezary Bagiński

GRUPA PRACUJ


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 5

ATAK%

100
SERWIS

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

81.82

PERF%

45.45

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 14 SR 4
OBRONA/SR 3.5 ∑O 14
Statystyki
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Turski 9 4 5 0 13 3 5 1 2 2 0 7 2 5 4 1 0 1 82 45 6 0 0
Radosław Iwańczuk 7.5 4 4 0 3 0 1 0 3 2 0 12 2 1 7 3 0 0 73 9 5 0 0
Marcin Mostrąg 6.5 4 6 0 8 0 8 0 1 0 2 8 1 5 5 6 1 0 59 29 7 0 0
Michał Mortka 6.5 4 5 0 10 0 3 0 1 1 2 11 2 3 5 2 0 1 73 27 5 0 0
Cezary Bagiński 5 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 0 3 0 0 25 25 3 0 0
Tamara Czumer 1.5 4 0 0 1 0 0 0 1 1 0 15 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Woźniak 12 4 10 0 4 0 1 1 0 1 1 6 2 2 5 8 2 1 39 11 14 0 0
Zbigniew Martyński 11 4 8 0 5 3 5 2 0 1 0 6 3 3 3 1 0 1 75 38 5 0 0
Radosław Papierz 0 4 0 0 9 1 4 0 0 0 0 12 4 1 4 5 0 2 42 8 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony