Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:18, 18:20, 14:20, 18:20)
TWOJA ENERGIA
Raport meczowy
18/39 ATAK 43/82
1.5 BLOK 0
0/25 SERWIS 6/77
50.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
70 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 15.5 SR 4 PKT/SR 3.88
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Hubert Ściechowski

TWOJA ENERGIA


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Jan Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

26.67

WYD%

0

SKUT%

13.33
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 0
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Jan Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Adrian Nigot

TWOJA ENERGIA


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 15.5 4 14 1 6 0 7 0 3 0 0 9 2 1 6 1 1 1 70 10 3 2 0
Dawid Prusiński 4 4 4 0 2 0 5 0 0 0 0 14 0 1 4 2 2 0 56 11 1 0 0
TWOJA ENERGIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mikołaj Włodarczyk 14 4 13 3 3 0 10 0 0 1 2 8 2 1 14 5 0 0 75 5 3 0 0
Adrian Nigot 11 4 10 3 3 0 2 0 0 1 0 3 6 4 13 3 0 0 85 20 7 0 0
Jan Wojciechowski 9 4 7 0 2 0 2 0 0 2 2 9 2 0 6 0 1 0 86 0 1 0 0
Krzysztof Wojciechowski 9 4 9 0 4 4 3 0 0 0 1 6 2 0 4 4 0 0 50 0 2 0 0
Hubert Ściechowski 4 4 4 0 0 0 0 0 0 0 1 6 4 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Aleksandra Pietrzyk 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 1 15 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony