Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

AICON X-RAY
1
3
VS
(14:20, 20:21, 21:20, 13:20)
WARTA
Raport meczowy
35/94 ATAK 41/100
2 BLOK 8
3/44 SERWIS 7/80
28 BŁ. PRZECIWNIKA 25
68 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kamil Sulejewski

WARTA


PKT 7.5 SR 2 PKT/SR 3.75
ATAK 6 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

40

SERWIS%

0
ATAK

Daniel Chylaszek

WARTA


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

75
SERWIS

Janek Kaniewski

WARTA


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Kamil Sulejewski

WARTA


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

69.23

PERF%

30.77

WYD%

46.15

SKUT%

69.23
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 15 4 14 4 5 2 8 1 0 0 1 7 2 2 3 7 0 0 42 17 6 2 0
Tomasz Woźniak 11 4 9 2 2 3 1 0 0 2 0 7 3 4 5 1 1 2 69 31 8 3 0
Tomasz Rychlica 8 4 7 2 10 2 0 0 0 1 1 6 3 1 2 4 5 3 20 7 4 1 0
Radosław Papierz 6 4 5 2 12 1 3 1 0 0 0 11 0 1 8 8 4 0 43 5 7 3 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chylaszek 15 4 12 2 1 0 1 2 2 0 2 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Maciek Zwierz 13 4 9 4 5 0 0 2 0 2 1 13 1 0 10 2 0 3 67 0 5 1 0
Kamil Sulejewski 7.5 2 6 0 6 1 2 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Krzysztof Orszak 7 4 7 2 3 0 0 0 0 0 0 15 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Piotr Orzechowski 6 4 3 4 9 0 4 1 0 2 0 8 2 1 5 5 1 1 46 8 7 2 0
Janek Kaniewski 5.5 2 4 0 9 1 4 0 1 1 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Olga Jaroń 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 5 6 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 1 0 0 0 100 0 1 1 0
Piotr Suchodół 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 6 14 3 2 37 17 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony