Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(21:20, 20:17, 20:17)
TWOJA ENERGIA
Raport meczowy
22/35 ATAK 33/69
1 BLOK 1
1/35 SERWIS 3/57
37 BŁ. PRZECIWNIKA 17
61 SUMA 54

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mikołaj Włodarczyk

TWOJA ENERGIA


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

63.16

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Adrian Nigot

TWOJA ENERGIA


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Michał Mendak

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

64.29
OBRONA

Adrian Nigot

TWOJA ENERGIA


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 9 3 8 0 1 1 2 1 0 0 0 8 1 0 9 3 2 0 64 0 4 0 0
Wojciech Hofman 7 2 7 0 5 0 0 0 0 0 0 5 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Paweł Juszkiewicz 7 3 6 1 1 0 1 0 0 1 1 7 1 1 1 1 0 0 67 33 1 0 0
Maciej Mendak 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
TWOJA ENERGIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mikołaj Włodarczyk 12 3 12 1 4 1 1 0 0 0 1 5 4 0 6 6 1 0 46 0 6 0 0
Krzysztof Wojciechowski 8.5 3 7 2 6 0 2 0 1 1 2 4 2 0 9 2 2 1 64 0 2 1 0
Jan Wojciechowski 8 3 7 1 4 0 1 0 0 1 1 10 0 0 2 2 1 0 40 0 0 0 0
Adrian Nigot 6.5 3 5 1 6 0 3 0 1 1 1 3 2 2 11 5 2 2 59 9 8 0 0
Hubert Ściechowski 2 3 2 0 2 0 1 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Aleksandra Pietrzyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony