Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:17, 18:20, 12:20, 20:21)
AICON X-RAY
Raport meczowy
28/80 ATAK 32/80
1.5 BLOK 7
1/18 SERWIS 4/59
39.5 BŁ. PRZECIWNIKA 35
70 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 16 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

32.65

SERWIS%

12.5
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 32

ATAK%

46.88
SERWIS

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/8 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

69.23

PERF%

15.38

WYD%

61.54

SKUT%

69.23
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 10
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 18.5 4 16 10 12 4 7 1 1 1 0 6 1 6 8 5 2 1 64 27 3 1 0
Dawid Prusiński 12 4 12 6 11 1 1 0 0 0 0 9 1 3 12 17 1 1 44 9 3 4 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 17.5 4 15 5 5 1 6 1 3 0 0 13 0 2 7 3 0 1 69 15 7 3 0
Tomasz Rychlica 16 4 11 7 5 1 3 3 0 2 1 12 1 2 6 5 1 1 53 13 5 2 0
Tomasz Woźniak 7.5 4 6 4 6 0 3 0 3 0 0 10 1 2 8 8 0 0 56 11 4 3 0
Radosław Papierz 2 4 0 0 2 0 0 0 0 2 1 15 1 0 4 3 1 1 44 0 6 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony