Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ALLIANZ
0
3
VS
(15:20, 12:20, 16:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
23/65 ATAK 7/11
0 BLOK 1.5
3/44 SERWIS 2/26
17 BŁ. PRZECIWNIKA 49.5
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

54.17

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Maciej Mendak

PROJEKT II


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

8.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 9
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 14 3 13 0 8 0 3 0 0 1 0 6 1 0 4 1 0 0 80 0 3 0 0
Krzysztof Sworst 8 3 6 1 5 2 5 0 0 2 5 4 3 1 9 2 0 0 83 8 8 1 0
Krystian Sulima 2 3 2 1 6 0 1 0 0 0 1 3 1 1 6 6 2 1 44 6 2 0 0
Franciszek Malinowski 1 3 1 0 0 0 3 0 0 0 0 4 1 0 2 2 1 3 25 0 5 0 0
Tomasz Szcześniak 1 3 1 0 4 0 3 0 0 0 0 3 1 1 4 4 0 0 56 11 0 0 0
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 5 3 3 0 0 0 1 0 0 2 0 7 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0
Wojciech Hofman 3 2 3 1 0 0 1 0 0 0 0 3 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Maciej Mendak 1.5 3 0 0 0 0 0 1 1 0 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Jarosław Sadowski 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony