Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ALLIANZ
0
3
VS
(13:20, 15:20, 11:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
24/63 ATAK 16/39
2 BLOK 3
2/40 SERWIS 4/31
11 BŁ. PRZECIWNIKA 37
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 4

ATAK%

64.29

SERWIS%

26.67
ATAK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

26.67

WYD%

6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 0
SR 3 B2 4
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

38.46

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 11 3 10 1 4 4 2 1 0 0 0 3 2 0 1 0 0 1 50 0 0 3 0
Krzysztof Sworst 7 3 5 2 3 1 1 1 0 1 0 5 4 5 5 1 1 1 77 38 4 2 0
Krystian Sulima 6 3 6 2 2 2 1 0 0 0 0 5 0 3 5 7 0 2 47 18 4 2 0
Franciszek Malinowski 2 3 1 1 3 0 2 0 0 1 0 5 2 0 0 2 2 0 0 0 1 1 0
Tomasz Szcześniak 2 3 2 2 1 2 1 0 0 0 1 3 0 1 3 11 0 2 24 6 3 1 0
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 2 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 13.5 3 9 2 3 0 0 0 1 4 0 8 3 0 7 5 1 0 54 0 4 0 0
Matija Belcic 6 3 4 1 8 0 2 0 4 0 2 3 1 0 1 5 0 1 14 0 4 0 0
Dawid Prusiński 3.5 3 3 5 0 1 1 0 1 0 0 10 0 1 0 2 0 0 33 33 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony