Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:16, 17:20, 20:12, 20:16)
GRUPA PRACUJ
Raport meczowy
12/28 ATAK 21/70
1.5 BLOK 5
3/40 SERWIS 3/65
60.5 BŁ. PRZECIWNIKA 35
77 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Wodziński

GRUPA PRACUJ


PKT 12.5 SR 4 PKT/SR 3.13
ATAK 10 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

40

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

31.25

WYD%

12.5

SKUT%

18.75
BLOK

Maciej Wodziński

GRUPA PRACUJ


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 9 SR 2
∑P/SR 4.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 8.5 4 4 0 0 1 1 1 1 3 2 10 1 0 3 0 0 0 100 0 2 0 0
Maciej Mendak 3 4 3 1 0 0 1 0 0 0 1 12 1 0 1 1 0 0 50 0 4 0 0
Michał Mendak 3 2 3 2 3 1 3 0 0 0 0 3 1 0 6 3 0 0 67 0 3 0 0
Wojciech Hofman 2 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 1 0 2 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 1 0 0 2 0 0
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wodziński 12.5 4 10 2 11 1 1 2 1 0 2 4 1 2 6 7 0 3 44 11 7 1 0
Marcin Mostrąg 7.5 4 4 2 8 1 3 1 1 2 2 8 1 0 2 5 0 0 29 0 3 0 0
Mariusz Turski 5 4 5 1 6 0 5 0 0 0 0 10 1 0 11 13 2 2 39 0 8 1 0
Michał Mortka 4 4 2 0 5 0 2 1 0 1 0 16 2 0 5 5 4 0 36 0 3 0 0
Julia Wysokińska 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 0
Dominika Grodecka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony