Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
2
3
VS
(20:21, 20:18, 13:20, 20:18, 8:15)
AICON X-RAY
Raport meczowy
18/47 ATAK 32/76
0 BLOK 10
7/53 SERWIS 2/70
56 BŁ. PRZECIWNIKA 48
81 SUMA 92

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojciech Hofman

PROJEKT II


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

43.75

SERWIS%

13.33
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 10 SR 5
ATAK/SR 2 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


SERWIS 4/18 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

33.33

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Wojciech Hofman

PROJEKT II


∑P 26 SR 5
∑P/SR 5.2

DOKŁ%

57.69

PERF%

15.38

WYD%

53.85

SKUT%

57.69
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 10
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojciech Hofman 16 5 14 7 5 2 4 0 0 2 1 9 3 4 11 10 0 1 58 15 5 1 0
Jarosław Sadowski 5 5 1 1 3 0 1 0 0 4 2 12 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0
Michał Mendak 4 5 3 0 2 1 3 0 0 1 1 14 4 0 1 0 0 1 50 0 6 3 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Woźniak 13 5 10 2 4 0 2 2 0 1 0 9 2 1 9 3 2 3 56 6 6 4 0
Tomasz Rychlica 13 5 9 5 6 0 1 3 0 1 0 14 0 1 1 4 1 0 29 14 5 0 0
Tomasz Ochnik 11.5 5 10 6 7 1 3 1 1 0 1 15 3 1 5 8 3 2 32 5 5 0 0
Zbigniew Martyński 6 2 3 1 2 0 1 3 0 0 0 7 2 0 1 2 0 2 20 0 1 0 0
Radosław Papierz 0.5 5 0 1 0 0 2 0 1 0 0 15 0 2 3 3 1 0 56 22 8 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony