Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

(5-8)

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(21:20, 20:15, 20:9)
WARTA
Raport meczowy
15/43 ATAK 22/93
1 BLOK 9
1/18 SERWIS 4/47
44 BŁ. PRZECIWNIKA 9
61 SUMA 44
35

ATAK%

6

SERWIS%

24

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chylaszek

WARTA


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 6 BLOK 4 SERWIS 2

ATAK%

31.58

SERWIS%

18.18
ATAK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 15

ATAK%

46.67
SERWIS

Monika Winnicka-Kluczyńska

WARTA


SERWIS 1/4 SR 1
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Daniel Chylaszek

WARTA


BLOK 4 B1 2
SR 3 B2 4
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 11
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 9.5 3 8 6 6 5 3 29 28 0 1 1 1 6 0 1 2 7 0 1 27 9 7 0 0
Dawid Prusiński 7.5 3 7 2 3 2 1 47 15 0 1 0 0 9 1 2 7 2 0 1 75 17 8 3 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chylaszek 12 3 6 3 8 0 2 32 19 2 4 2 0 7 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Kamil Sulejewski 9 3 6 2 10 2 5 24 25 0 6 0 0 3 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0
Janek Kaniewski 4.5 3 2 0 3 2 3 20 10 0 3 1 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Krzysztof Orszak 4.5 3 4 1 12 0 2 21 19 0 1 0 0 6 0 4 5 4 3 0 56 25 4 0 0
Piotr Orzechowski 4 3 4 4 4 1 6 21 19 0 0 0 1 8 0 5 7 3 1 2 67 28 7 1 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 0
Piotr Suchodół 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Slawek Kowalczuk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 10 8 1 1 55 9 6 4 0
Olga Jaroń 0 2 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony