Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

(6-7)

GRUPA PRACUJ
3
2
VS
(18:20, 12:20, 20:17, 21:19, 15:7)
AICON X-RAY
Raport meczowy
54/128 ATAK 44/90
6 BLOK 5
2/85 SERWIS 3/58
24 BŁ. PRZECIWNIKA 31
86 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Wodziński

GRUPA PRACUJ


PKT 25 SR 5 PKT/SR 5
ATAK 22 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

47.83

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 13 SR 5
ATAK/SR 2.6 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 1/10 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

10

WYD%

0

SKUT%

10
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

71.43

PERF%

42.86

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Mariusz Turski

GRUPA PRACUJ


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
GRUPA PRACUJ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Wodziński 25 5 22 6 12 2 4 3 0 0 1 9 0 7 11 6 0 2 69 27 3 1 0
Mariusz Turski 12 5 11 4 15 1 4 1 0 0 0 8 2 4 8 7 1 0 60 20 5 1 0
Marcin Mostrąg 10 5 9 1 5 0 1 1 0 0 0 4 1 1 4 2 0 1 63 13 1 2 0
Michał Mortka 9 5 8 3 6 1 3 0 0 1 3 17 2 2 4 2 3 1 50 17 3 4 0
Radosław Iwańczuk 4 5 3 0 2 1 1 1 0 0 4 15 2 0 3 2 1 1 43 0 2 4 0
Tamara Czumer 2 5 1 0 1 0 1 0 0 1 3 12 0 0 0 0 0 1 0 0 2 2 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 19 5 17 7 9 0 4 1 0 1 0 8 1 1 7 2 2 0 67 8 4 1 0
Tomasz Woźniak 17 5 13 5 5 3 1 3 0 1 0 11 0 3 2 1 1 0 71 43 3 2 0
Tomasz Rychlica 14 5 13 4 3 1 1 0 0 1 1 23 0 3 6 6 3 0 50 17 5 2 0
Radosław Papierz 2 5 1 0 3 0 0 1 0 0 2 8 1 2 6 8 3 1 40 10 3 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony