Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(2-3)

PROJEKT II
2
3
VS
(18:20, 16:20, 21:20, 20:18, 12:15)
TWOJA ENERGIA
Raport meczowy
13/31 ATAK 51/116
3.5 BLOK 9
1/45 SERWIS 3/91
69.5 BŁ. PRZECIWNIKA 30
87 SUMA 93

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mikołaj Włodarczyk

TWOJA ENERGIA


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

42.86

SERWIS%

16.67
ATAK

Jan Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 16

ATAK%

68.75
SERWIS

Mikołaj Włodarczyk

TWOJA ENERGIA


SERWIS 3/18 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

27.78

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Krzysztof Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


BLOK 4 B1 1
SR 5 B2 6
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Jan Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

90

PERF%

20

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Adrian Nigot

TWOJA ENERGIA


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojciech Hofman 9.5 5 7 2 2 1 3 2 1 0 0 7 2 0 2 0 0 0 100 0 1 0 0
Michał Mendak 5 4 4 1 2 1 1 1 0 0 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Maciej Mendak 3 5 2 0 0 0 1 0 0 1 1 20 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TWOJA ENERGIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mikołaj Włodarczyk 19 5 15 1 13 2 4 1 0 3 2 10 3 3 11 8 2 0 58 13 3 1 0
Krzysztof Wojciechowski 15 5 11 2 8 0 6 1 6 0 1 7 4 2 14 5 1 2 67 8 5 1 0
Jan Wojciechowski 11.5 5 11 2 1 0 2 0 1 0 2 12 1 2 7 1 0 0 90 20 4 0 0
Adrian Nigot 11 5 10 2 10 2 4 1 0 0 2 11 2 1 15 2 0 1 84 5 8 0 0
Hubert Ściechowski 5.5 5 3 0 3 1 1 0 5 0 0 11 1 0 2 0 0 0 100 0 4 0 0
Aleksandra Pietrzyk 1 5 1 1 0 0 0 0 0 0 2 16 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony