Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

( 2-3 )

PROJEKT II
0
3
VS
(18:20, 16:20, 16:20)
TWOJA ENERGIA
Raport meczowy
13/29 ATAK 33/62
1.5 BLOK 2
1/37 SERWIS 6/59
34.5 BŁ. PRZECIWNIKA 19
50 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

55.56

SERWIS%

21.43
ATAK

Jan Wojciechowski

TWOJA ENERGIA


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Aleksandra Pietrzyk

TWOJA ENERGIA


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

21.43

WYD%

21.43

SKUT%

21.43
BLOK

Wojciech Hofman

PROJEKT II


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Wojciech Hofman

PROJEKT II


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojciech Hofman 8.5 3 6 1 3 0 3 1 1 1 0 8 1 0 5 0 0 1 83 0 1 0 0
Paweł Juszkiewicz 3 3 3 1 1 0 0 0 0 0 0 11 0 1 7 1 0 1 80 10 0 1 0
Michał Mendak 3 3 3 0 4 1 2 0 0 0 0 6 3 1 6 1 1 2 64 9 2 1 0
Maciej Mendak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
TWOJA ENERGIA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Wojciechowski 13 3 10 1 5 0 2 0 0 3 1 6 4 0 2 1 0 0 67 0 0 0 0
Adrian Nigot 10 3 9 0 5 0 2 0 2 0 0 3 3 0 17 3 0 1 81 0 0 2 0
Jan Wojciechowski 7 3 6 0 3 0 0 0 2 0 1 4 2 0 3 0 0 1 75 0 0 1 0
Mikołaj Włodarczyk 5 3 5 1 3 2 3 0 0 0 0 7 3 2 7 2 0 0 82 18 1 0 0
Aleksandra Pietrzyk 4 3 1 0 0 0 0 0 0 3 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Tomasz Buczkowski 2 3 2 1 0 0 1 0 0 0 1 4 3 0 5 1 0 0 83 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony