Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

BNP PARIBAS
0
3
VS
(10:20, 13:20, 10:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
11/34 ATAK 9/16
0 BLOK 0.5
0/23 SERWIS 0/28
22 BŁ. PRZECIWNIKA 50.5
33 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 6 SR 3 PKT/SR 2
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 0/9 SR 3
SERWIS/SR 0

TR%

33.33

WYD%

-11.11

SKUT%

0
BLOK

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


BLOK 0.5 B1 0
SR 1 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Bartłomiej Wilk

BNP PARIBAS


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

44.44

SKUT%

66.67
OBRONA

Bartłomiej Wilk

BNP PARIBAS


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Bartosiewicz 4 3 4 3 4 0 0 0 0 0 0 6 0 1 3 5 2 1 33 8 5 0 0
Bartłomiej Wilk 3 3 3 1 6 0 1 0 0 0 0 3 2 0 6 1 2 0 67 0 6 1 0
Stanisław Pietrucki 3 3 3 0 3 0 3 0 0 0 1 2 1 1 2 3 3 2 27 9 5 0 0
Grzegorz Koper 1 3 1 0 1 1 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 6 3 6 0 3 0 0 0 0 0 3 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Maciej Mendak 2 3 2 1 0 0 1 0 0 0 1 10 1 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
Michał Mendak 1 2 1 0 0 0 2 0 0 0 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Jarosław Sadowski 0.5 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony