Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ALLIANZ
0
3
VS
(18:20, 11:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
17/58 ATAK 25/50
1 BLOK 5
5/45 SERWIS 7/37
21 BŁ. PRZECIWNIKA 23
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 5

ATAK%

53.33

SERWIS%

45.45
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 5/11 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

54.55

WYD%

36.36

SKUT%

45.45
BLOK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Sworst

ALLIANZ


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

69.23

PERF%

30.77

WYD%

53.85

SKUT%

69.23
OBRONA

Krystian Sulima

ALLIANZ


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 9 3 8 2 7 2 2 0 0 1 0 4 4 0 1 2 2 3 13 0 0 2 0
Krzysztof Sworst 7 3 7 2 7 1 2 0 0 0 0 3 1 4 5 2 1 1 69 31 2 0 0
Tomasz Szcześniak 4 3 1 0 3 0 0 1 0 2 1 5 0 0 4 3 0 2 44 0 2 0 0
Krystian Sulima 3 3 1 0 4 1 2 0 0 2 0 5 1 4 4 4 0 0 67 33 4 0 0
Marta Podenas 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Franciszek Malinowski 0 3 0 0 3 1 0 0 0 0 0 4 2 1 1 6 1 1 20 10 0 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 14 3 8 2 4 0 1 1 0 5 1 4 1 1 1 4 0 1 29 14 0 1 0
Mateusz Stecz 12 3 9 0 4 0 1 2 0 1 2 6 1 2 0 4 0 0 33 33 2 0 0
Adam Pempiak 6 3 5 1 4 0 2 1 0 0 0 6 1 4 1 6 0 1 42 33 2 1 0
Rafał Winiewski 5 2 3 0 5 0 1 1 0 1 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony