Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:9, 20:13, 21:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
35/65 ATAK 6/17
5 BLOK 0
2/57 SERWIS 0/10
19 BŁ. PRZECIWNIKA 36
61 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 9 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

11.11
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

22.22

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Kuba Wręga

MSD POLSKA


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 11.5 3 9 1 3 0 2 1 1 1 1 5 2 3 6 2 0 0 82 27 3 1 0
Adam Zieliński 8.5 3 7 1 4 0 0 1 1 0 1 8 2 2 2 1 0 0 80 40 0 0 0
Maciej Tworek 7.5 3 7 2 4 0 1 0 1 0 1 5 3 1 4 1 1 0 71 14 2 0 0
Dariusz Sierpiński 6.5 3 5 0 2 0 0 1 1 0 0 6 2 1 2 5 2 0 30 10 3 1 0
Paweł Boratowski 5 3 5 0 5 2 3 0 0 0 1 8 0 3 2 0 1 0 83 50 5 0 0
Monika Tworek 3 3 2 0 0 0 0 0 0 1 2 8 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kuba Wręga 6 3 6 1 5 4 1 0 0 0 1 7 2 1 7 4 0 0 67 8 6 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony