Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:12, 20:8, 20:9)
ALLIANZ
Raport meczowy
23/48 ATAK 16/61
2 BLOK 1
10/45 SERWIS 5/30
25 BŁ. PRZECIWNIKA 7
60 SUMA 29

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

42.11

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

37.5

SKUT%

37.5
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

55.56

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dariusz Sierpiński 8.5 3 4 1 5 0 0 1 1 3 0 5 0 1 0 0 0 0 100 100 3 1 0
Kuba Korpak 8 3 5 3 3 0 1 0 0 3 1 5 1 1 1 1 0 1 50 25 1 3 0
Jarek Bączek 7.5 3 5 1 2 1 1 0 1 2 1 8 1 5 2 0 0 2 78 56 7 1 0
Paweł Boratowski 7 3 5 1 1 0 0 0 0 2 1 5 1 2 0 0 3 2 29 29 2 2 0
Adam Zieliński 4 3 4 4 1 0 0 0 0 0 1 5 0 2 0 0 0 0 100 100 1 1 0
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 9 3 8 3 3 0 5 1 0 0 0 1 2 1 1 2 1 3 25 13 0 1 0
Krzysztof Sworst 6 3 5 4 5 0 2 0 0 1 1 1 2 2 7 5 2 3 47 11 2 2 0
Tomasz Szcześniak 3 3 2 0 4 1 1 0 0 1 1 3 0 0 2 8 0 1 18 0 5 2 0
Franciszek Malinowski 2 3 0 1 0 1 3 0 0 2 1 4 2 0 0 1 0 2 0 0 1 1 0
Krystian Sulima 2 3 1 4 6 0 2 0 0 1 0 2 2 0 0 8 1 1 0 0 2 1 0
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 0 0 1 50 0 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony