Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:13, 20:16, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
25/63 ATAK 15/34
4 BLOK 1
5/59 SERWIS 0/32
26 BŁ. PRZECIWNIKA 31
60 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 5 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

50

SERWIS%

21.43
ATAK

Piotr Rząca

BESTCAN


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 9

ATAK%

88.89
SERWIS

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/7 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

42.86

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 9 3 5 1 2 0 2 1 0 3 0 7 4 0 3 4 0 0 43 0 0 2 0
Paweł Boratowski 9 3 7 1 1 1 3 2 0 0 1 7 0 1 1 0 0 0 100 50 0 0 0
Jarek Bączek 6 3 6 2 6 0 1 0 0 0 0 7 2 7 2 3 2 1 60 47 2 1 0
Kuba Korpak 3 2 2 1 3 0 2 1 0 0 0 3 1 0 2 4 0 0 33 0 0 0 0
Piotr Boniecki 3 2 3 3 1 1 2 0 0 0 0 5 0 2 2 3 0 0 57 29 0 0 0
Monika Tworek 2 3 2 0 1 0 0 0 0 0 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adam Zieliński 2 2 0 3 1 0 0 0 0 2 1 2 2 0 3 0 0 1 75 0 0 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Rząca 8 3 8 0 1 0 0 0 0 0 1 7 1 3 1 2 0 2 50 38 0 1 0
Denis Ilkiewicz 5 3 4 2 3 2 1 1 0 0 0 6 2 4 3 4 1 1 54 31 5 2 0
Marek Zaręba 3 3 3 1 3 0 3 0 0 0 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Agnieszka Sola 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 4 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony