Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(20:18, 15:20, 20:12, 18:20, 17:15)
WARSFOLL
Raport meczowy
42/106 ATAK 55/109
11 BLOK 8.5
4/66 SERWIS 4/57
33 BŁ. PRZECIWNIKA 17.5
90 SUMA 85

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 24.5 SR 5 PKT/SR 4.9
ATAK 19 BLOK 4.5 SERWIS 1

ATAK%

57.58

SERWIS%

8.33
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 33

ATAK%

57.58
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 1/8 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

60

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 10.5 4 8 2 9 0 1 2 1 0 0 8 1 8 4 4 1 0 71 47 1 1 0
Jarek Bączek 10 4 8 4 5 1 1 1 0 1 0 6 1 6 3 1 0 0 90 60 3 0 0
Paweł Boratowski 9 4 8 0 5 2 1 0 0 1 0 10 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kuba Korpak 8 3 6 2 5 1 1 1 0 1 0 11 0 1 1 0 0 0 100 50 1 0 0
Adam Zieliński 8 3 7 1 2 2 1 0 0 1 0 8 0 6 1 1 0 1 78 67 0 1 0
Dariusz Sierpiński 7.5 4 4 2 5 0 3 2 3 0 2 10 0 5 5 2 2 0 71 36 2 0 0
Piotr Boniecki 4 3 1 1 3 4 0 2 2 0 1 4 0 4 7 5 1 3 55 20 1 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Stecz 24.5 5 19 5 6 1 2 4 1 1 2 5 4 2 3 3 1 1 50 20 3 2 0
Jan Żaczek 14.5 5 13 2 6 1 5 0 1 1 2 8 3 7 3 8 2 1 48 33 6 0 0
Piotr Iwańczyk 14.5 5 10 0 3 4 3 2 1 2 0 13 1 7 2 5 0 1 60 47 3 1 0
Adam Pempiak 14 5 13 1 8 4 3 1 0 0 0 13 2 11 5 5 0 0 76 52 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony