Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ALLIANZ
0
3
VS
(13:20, 10:20, 18:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
18/30 ATAK 29/42
0 BLOK 1
2/42 SERWIS 11/49
21 BŁ. PRZECIWNIKA 19
41 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

91.67

SERWIS%

26.67
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 12

ATAK%

91.67
SERWIS

Mateusz Stecz

WARSFOLL


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

26.67
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Mateusz Stecz

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 10 3 9 0 2 1 1 0 0 1 0 3 3 0 2 0 0 0 100 0 0 0 0
Krzysztof Sworst 4 3 4 0 1 0 2 0 0 0 0 4 1 5 6 5 2 5 48 22 0 0 0
Franciszek Malinowski 3 3 3 1 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 1 4 0 2 14 0 0 0 0
Krystian Sulima 3 3 2 0 3 0 0 0 0 1 0 3 3 0 6 3 1 2 50 0 0 1 0
Marta Podenas 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Damian Jończyk 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 2 3 0 0 1 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Stecz 15 3 11 1 0 0 0 0 0 4 1 6 4 1 1 2 0 0 50 25 3 0 0
Jan Żaczek 12 3 8 1 2 0 4 1 0 3 2 8 1 0 6 2 0 1 67 0 0 0 0
Piotr Iwańczyk 7 3 5 0 1 0 1 0 0 2 1 5 2 0 4 1 0 0 80 0 0 0 0
Adam Pempiak 7 3 5 0 2 0 1 0 0 2 0 6 2 3 4 6 1 1 47 20 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony