Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:12, 20:8, 19:21, 20:11)
PANATTONI
Raport meczowy
36/87 ATAK 10/35
5 BLOK 1
8/79 SERWIS 2/19
30 BŁ. PRZECIWNIKA 39
79 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

57.14

SERWIS%

10
ATAK

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 14

ATAK%

57.14
SERWIS

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


SERWIS 4/13 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

38.46

WYD%

23.08

SKUT%

30.77
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

81.82

PERF%

81.82

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Przemysław Ostaszewski

PANATTONI


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 12
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Boniecki 10.5 4 6 5 4 2 2 0 1 4 1 7 1 1 1 3 2 1 25 13 2 0 0
Adam Zieliński 10 3 8 4 2 0 0 0 2 1 2 5 2 2 3 1 0 2 63 25 3 0 0
Paweł Boratowski 9 4 8 3 3 1 0 1 0 0 1 9 0 9 0 1 0 1 82 82 2 0 0
Dariusz Sierpiński 7 4 4 3 2 1 0 1 2 1 5 8 1 1 3 2 0 0 67 17 6 2 0
Maciej Tworek 6.5 3 5 4 4 1 1 0 1 1 0 6 4 2 4 2 0 1 67 22 4 1 0
Kuba Korpak 6 2 5 0 3 1 1 0 0 1 0 6 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Monika Tworek 0 4 0 1 3 0 0 0 0 0 3 7 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Przemysław Ostaszewski 8 4 6 1 5 1 1 1 0 1 0 7 2 4 5 0 2 4 60 27 9 3 0
Adam Kwiecień 5 4 4 6 5 1 5 0 0 1 0 6 2 1 2 6 5 1 20 7 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony