Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:12, 20:11, 20:10)
MSD POLSKA
Raport meczowy
30/55 ATAK 0/0
4 BLOK 0
5/58 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
60 SUMA 33

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

57.89

SERWIS%

12.5
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/17 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

29.41

WYD%

5.88

SKUT%

17.65
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Monika Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 12 3 11 2 3 1 2 0 0 1 1 6 0 2 3 1 1 0 71 29 1 1 0
Dariusz Sierpiński 10 3 7 1 1 0 0 3 0 0 0 9 0 1 2 1 1 0 60 20 3 2 0
Jarek Bączek 7 3 4 0 4 0 0 0 0 3 2 10 2 3 1 0 0 0 100 75 0 0 0
Adam Zieliński 7 3 6 1 3 0 1 1 0 0 1 3 2 1 1 2 0 0 50 25 0 1 0
Piotr Boniecki 3 3 2 1 1 0 1 0 0 1 0 7 1 2 3 3 0 0 63 25 1 0 0
Monika Tworek 0 3 0 1 2 0 0 0 0 0 2 4 3 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony