Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
0
3
VS
(18:20, 20:21, 11:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
22/57 ATAK 27/50
3 BLOK 4
2/34 SERWIS 8/48
22 BŁ. PRZECIWNIKA 22
49 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

63.16

SERWIS%

33.33
ATAK

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Mateusz Stecz

WARSFOLL


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

41.67

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

28.57

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dariusz Sierpiński 9.5 3 8 2 3 2 1 0 1 1 0 7 1 3 3 0 1 0 86 43 1 0 0
Kuba Korpak 7.5 3 7 1 3 0 0 0 1 0 1 7 0 4 1 1 0 1 71 57 0 0 0
Jarek Bączek 3 2 3 1 3 1 3 0 0 0 0 3 1 1 1 1 0 1 50 25 1 0 0
Piotr Boniecki 3 2 2 0 1 1 0 0 0 1 0 2 2 1 2 5 1 3 25 8 0 1 0
Paweł Boratowski 2.5 3 1 2 4 2 0 1 1 0 0 4 1 3 3 2 1 2 55 27 3 2 0
Adam Zieliński 1.5 2 1 2 2 0 1 0 1 0 0 3 0 3 2 1 1 1 63 38 0 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Stecz 18 3 12 1 3 0 3 2 0 4 1 3 4 2 2 5 0 3 33 17 2 1 0
Adam Pempiak 12 3 10 0 4 1 3 0 0 2 1 7 0 4 2 3 0 0 67 44 3 0 0
Piotr Iwańczyk 6.5 3 4 3 2 0 0 1 1 1 0 10 2 2 5 0 0 0 100 29 0 1 0
Rafał Winiewski 2.5 3 1 1 2 0 0 0 1 1 1 9 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony