Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:10, 20:13, 18:20, 20:17)
BESTCAN
Raport meczowy
31/84 ATAK 24/74
10 BLOK 4
3/57 SERWIS 2/52
34 BŁ. PRZECIWNIKA 30
78 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 17 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

47.22

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 4.5 B1 1
SR 4 B2 7
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

38.46

WYD%

76.92

SKUT%

76.92
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dariusz Sierpiński 11.5 4 6 1 3 2 1 1 7 1 2 12 0 4 1 3 1 0 56 44 2 1 0
Maciej Tworek 10.5 4 7 6 10 0 2 1 5 0 0 6 3 2 1 1 0 0 75 50 7 0 0
Adam Zieliński 9 4 7 3 3 0 0 1 2 0 0 5 2 5 5 3 0 0 77 38 6 0 0
Paweł Boratowski 7 4 5 0 1 2 1 0 0 2 0 9 1 4 2 6 1 1 43 29 3 2 0
Kuba Korpak 6 4 6 5 11 0 2 0 0 0 0 11 3 3 0 5 0 1 33 33 3 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Rząca 18.5 4 17 3 11 2 3 1 1 0 0 6 2 3 5 5 1 0 57 21 4 1 0
Marek Zaręba 6 4 3 0 5 1 0 1 2 1 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Denis Ilkiewicz 4.5 4 3 4 5 4 5 0 1 1 1 10 4 8 4 4 1 1 67 44 6 1 0
Krzysztof Panek 1 4 1 1 1 0 1 0 0 0 0 6 1 1 0 0 0 0 100 100 1 0 0
Agnieszka Sola 0 4 0 0 0 3 1 0 0 0 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony