Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:15, 20:16, 20:16)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
26/48 ATAK 27/57
3 BLOK 1
4/57 SERWIS 3/48
27 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

64.71

SERWIS%

7.69
ATAK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Kamila Bobke

BOŚ Green Team


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 12 3 11 0 2 0 4 0 0 1 1 11 0 2 3 1 0 0 83 33 2 0
Wojtek Płochocki 10 3 8 1 5 0 2 1 0 1 1 6 2 0 5 0 0 0 100 0 1 0
Jakub Joszt 8 3 6 0 2 0 0 2 0 0 0 5 1 0 7 2 1 2 58 0 2 0
Kamila Bobke 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1 3 2 1 3 3 1 0 50 13 2 1
Grzegorz Netczuk 1 3 1 0 3 1 2 0 0 0 0 8 0 0 2 5 0 0 29 0 3 1
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Denus 10 3 9 0 3 1 8 0 0 1 0 3 2 3 4 4 1 0 58 25 3 0
Maksym Klimaszewski 8 3 6 1 3 0 2 1 0 1 0 5 1 2 2 1 1 1 57 29 1 0
Karol Kruczkowski 7 3 6 1 2 2 0 0 0 1 1 4 2 0 10 2 0 0 83 0 2 0
Damian Łukasik 6 3 6 2 3 0 2 0 0 0 0 7 2 0 6 5 1 1 46 0 2 0
Edyta Stromidło 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Maciej Cuch 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Justyna Malarska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 2 1 1 2 1 1 33 17 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)