Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PANATTONI
1
3
VS
(10:20, 16:20, 20:12, 10:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
21/59 ATAK 34/55
3 BLOK 4
2/44 SERWIS 3/61
30 BŁ. PRZECIWNIKA 31
56 SUMA 72

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

77.27

SERWIS%

6.67
ATAK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 22

ATAK%

77.27
SERWIS

Aneta Krysiak

PANATTONI


SERWIS 2/20 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

30

WYD%

-5

SKUT%

10
BLOK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Przemysław Pawłowski

PANATTONI


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Adrian Augustynik

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 10 4 9 3 7 0 3 1 0 0 6 1 1 4 3 2 1 1 64 36 0 0
Jacek Strus 7 4 6 2 4 1 2 1 0 0 1 7 1 2 1 2 0 0 60 40 1 0
Przemysław Pawłowski 7 4 6 2 9 1 4 1 0 0 2 5 0 4 2 2 0 0 75 50 1 0
Aneta Krysiak 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 4 11 3 2 3 3 2 0 50 20 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 19 4 17 0 4 0 1 1 0 1 3 9 2 4 3 4 0 0 64 36 3 0
Patryk Kamieniecki 11.5 4 9 1 8 2 0 1 1 1 3 5 2 7 5 6 0 2 60 35 1 0
Kamil Gołębiewski 5.5 4 3 1 0 0 2 1 1 1 4 7 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Mariusz Gołębiewski 5 4 5 0 1 0 1 0 0 0 5 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Mateusz Macioszczyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 5 4 1 0 74 47 3 1
Katarzyna Dalewska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)