Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(14:20, 20:17, 20:17, 20:18)
NBP
Raport meczowy
31/82 ATAK 39/92
4 BLOK 1
10/73 SERWIS 6/73
29 BŁ. PRZECIWNIKA 26
74 SUMA 72

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Woźny

NBP


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

42.86

SERWIS%

9.52
ATAK

Michał Bieniak

NBP


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 3/9 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Krzysztof Brzeziński

NBP


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 8
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartek Pietrzyk 13 4 9 2 8 0 5 0 0 4 1 7 1 2 1 0 0 1 75 50 3 2
Marcin Rzędzicki 11 4 9 4 4 0 1 1 0 1 0 9 2 4 5 5 0 1 60 27 1 2
Cezary Kopeć 8 4 3 1 6 1 1 2 0 3 0 3 3 0 2 0 5 0 29 0 2 0
Andrzej Zubrzycki 6 4 5 1 3 0 1 1 0 0 0 8 2 2 3 2 0 0 71 29 0 3
Dorota Nawrocka 4 4 3 1 8 0 2 0 0 1 0 15 3 2 5 5 0 2 50 14 0 2
Stefan Michałowicz 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 1 6 0 1 8 5 1 2 53 6 3 3
Maciej Ograbek 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Woźny 15 4 12 3 8 2 3 1 0 2 1 14 4 1 5 5 0 1 50 8 1 0
Krzysztof Brzeziński 10 4 9 4 5 1 4 0 0 1 2 4 0 3 5 6 1 0 53 20 5 3
Jakub Mućk 9 4 9 4 5 1 2 0 0 0 2 3 3 3 6 1 1 2 69 23 0 1
Michał Zawadzki 7 4 6 6 4 0 0 0 0 1 1 14 0 3 6 2 0 4 60 20 1 2
Michał Bieniak 4 4 3 0 1 0 0 0 0 1 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ela Dzioba 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 0 1 1 2 0 3 29 14 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)