Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko A -

PANATTONI
3
1
VS
(20:15, 16:20, 20:15, 20:18)
SAVILLS
Raport meczowy
24/60 ATAK 36/84
2 BLOK 6
5/61 SERWIS 4/69
45 BŁ. PRZECIWNIKA 22
76 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 18 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

54.55

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 17

ATAK%

64.71
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

36.36

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Kamil Skutnik

PANATTONI


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 10
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 15 4 11 0 2 3 1 1 0 3 1 5 2 3 3 1 0 0 86 43 0 1
Kamil Skutnik 7 4 5 1 5 1 4 1 0 1 1 11 1 2 2 1 0 0 80 40 10 0
Adrian Piotrowski 5 4 4 2 5 1 2 0 0 1 0 9 2 5 7 3 1 0 75 31 6 2
Karol Krzewiński 3 4 3 2 3 0 0 0 0 0 0 9 2 1 1 3 0 1 33 17 5 0
Agnieszka Kapusta 1 4 1 0 3 1 0 0 0 0 0 12 1 3 1 5 2 2 31 23 2 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 21 4 18 2 9 1 3 3 0 0 0 3 4 4 7 5 2 1 58 21 8 3
Jarosław Smoderek 14 4 10 0 8 0 5 1 0 3 3 10 1 3 9 3 1 3 63 16 4 0
Tomasz Król 5 4 5 2 3 2 6 0 0 0 1 11 3 4 3 4 2 1 50 29 2 1
Marek Zujewicz 3.5 3 2 0 0 0 1 0 1 1 0 5 3 1 0 2 0 2 20 20 0 1
Piotr Stańko 1.5 3 0 1 2 0 0 1 1 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Tomasz Stromidło 1 3 1 1 2 0 0 0 0 0 0 8 0 0 1 3 0 0 25 0 4 0
Anna Dobosz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 1 0 2 1 0 25 25 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)