Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
3
1
VS
(20:21, 20:11, 20:12, 20:18)
NBP
Raport meczowy
32/75 ATAK 26/82
1 BLOK 7
9/57 SERWIS 2/64
38 BŁ. PRZECIWNIKA 27
80 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 5

ATAK%

54.55

SERWIS%

31.25
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 5/16 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

56.25

WYD%

6.25

SKUT%

31.25
BLOK

Michał Bieniak

NBP


BLOK 3 B1 1
SR 4 B2 4
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Piotr Jodkiewicz

NBP


∑P 30 SR 4
∑P/SR 7.5

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

76.67

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Jodkiewicz

NBP


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 7
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 17.5 4 12 2 5 0 3 0 1 5 4 3 4 3 4 2 1 0 70 30 1 0
Jacek Strus 15 4 14 9 6 1 3 0 0 1 4 4 0 2 4 2 0 0 75 25 3 1
Przemysław Ostaszewski 9 4 6 2 3 5 3 0 0 3 7 8 1 2 5 4 0 0 64 18 2 0
Jarek Malczyk 0.5 4 0 0 0 1 0 0 1 0 2 11 0 1 0 4 0 0 20 20 2 1
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Orłowski 10 4 9 2 12 1 2 1 0 0 5 4 3 3 1 5 1 2 33 25 1 0
Patryk Woźny 8 4 6 4 9 0 3 0 2 1 2 9 0 4 2 6 1 0 46 31 0 1
Michał Zawadzki 6.5 4 5 2 6 1 1 0 1 1 5 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Jakub Mućk 6.5 4 5 1 7 0 2 1 1 0 2 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Michał Bieniak 4 4 1 0 1 0 1 1 4 0 4 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Piotr Jodkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 12 5 0 1 80 40 4 3
Ela Dzioba 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 4 5 1 1 0 1 0 0 50 50 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)