Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NBP
1
3
VS
(18:20, 20:21, 21:19, 16:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
26/86 ATAK 52/125
6 BLOK 4
5/76 SERWIS 4/79
38 BŁ. PRZECIWNIKA 20
75 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

42.22

SERWIS%

11.76
ATAK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Krzysztof Brzeziński

NBP


SERWIS 2/14 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

14.29

WYD%

-7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Krzysztof Brzeziński

NBP


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Patryk Kamieniecki

MAMOBILE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

0

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Piotr Jodkiewicz

NBP


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 11
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Brzeziński 13 4 8 1 10 0 0 2 2 2 0 9 3 4 9 3 1 2 68 21 3 1
Patryk Woźny 8 4 5 1 17 3 4 0 0 3 1 16 1 2 7 9 6 2 35 8 1 1
Jakub Mućk 8 4 7 2 7 0 1 1 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Zawadzki 5.5 4 5 3 7 1 1 0 1 0 0 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Michał Bieniak 1.5 4 0 0 2 0 0 1 1 0 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Ela Dzioba 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 0 2 0 0 0 0 4 1
Piotr Jodkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 5 6 1 0 61 33 6 5
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 22 4 19 1 14 1 10 1 0 2 3 9 3 0 0 0 0 0 0 0 4 2
Michał Penkul 15 4 14 3 5 2 3 1 0 0 1 12 3 6 10 9 1 1 59 22 5 0
Patryk Kamieniecki 14 4 11 6 10 0 4 2 0 1 2 7 5 0 7 2 0 0 78 0 3 3
Mateusz Macioszczyk 7 4 6 2 1 0 0 0 0 1 1 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mariusz Gołębiewski 2 4 2 3 0 3 3 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Magda Marczak 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)