Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PKP INTERCITY
0
3
VS
(12:20, 16:20, 14:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
23/74 ATAK 26/51
2 BLOK 3.5
1/45 SERWIS 3/47
16 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 9 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

40.91

SERWIS%

9.09
ATAK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

PKP INTERCITY


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

71.43

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 11 3 10 4 7 2 2 1 0 0 2 7 0 5 2 0 0 0 100 71 1 1
Agnieszka Dzikoń 7 3 6 3 7 0 1 0 0 1 0 6 0 3 1 3 1 0 50 38 1 0
Cezary Kopeć 5.5 3 5 3 7 4 2 0 1 0 0 6 0 3 3 3 2 0 55 27 0 0
Maciej Ograbek 1 3 1 1 5 0 1 0 0 0 2 6 2 1 1 3 0 2 29 14 1 2
Łukasz Kołakowski 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 2 3 1 1 2 3 0 1 43 14 0 0
Krzysztof Pikuła 0.5 3 0 0 0 0 1 0 1 0 1 5 1 4 2 3 1 0 60 40 2 1
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 11.5 3 9 6 5 1 1 1 1 1 5 5 0 4 1 3 1 0 56 44 1 1
Patryk Kamieniecki 8.5 3 8 0 4 0 1 0 1 0 1 7 1 4 2 1 0 0 86 57 1 0
Kamil Gołębiewski 5.5 3 3 1 3 0 0 0 3 1 2 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Macioszczyk 5 3 4 1 0 0 1 0 0 1 1 0 0 10 6 0 0 1 94 59 3 1
Mariusz Gołębiewski 2 3 2 1 0 0 0 0 0 0 2 5 1 4 0 2 1 0 57 57 1 1
Katarzyna Dalewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 4 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)