Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
0
3
VS
(18:20, 20:21, 19:21)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
19/39 ATAK 28/67
1.5 BLOK 3
2/36 SERWIS 6/61
34.5 BŁ. PRZECIWNIKA 25
57 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

52.94

SERWIS%

20
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

0

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Jacek Strus

PANATTONI


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 11.5 3 10 0 3 1 2 0 1 1 1 6 2 0 3 2 2 1 38 0 1 1
Jacek Strus 7 3 6 0 1 1 3 0 0 1 0 10 1 0 4 6 2 2 29 0 7 1
Przemysław Ostaszewski 4 3 3 1 2 2 4 0 2 0 1 11 2 0 3 4 0 0 43 0 1 1
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 13 3 9 4 4 0 0 1 0 3 2 7 3 2 6 4 0 0 67 17 3 0
Jakub Joszt 8.5 3 8 1 5 2 2 0 1 0 0 8 0 0 6 2 0 1 67 0 1 1
Łukasz Kulas 7.5 3 4 3 2 0 5 1 1 2 3 4 3 0 7 1 0 0 88 0 6 0
Radosław Bosek 4 2 4 3 3 1 2 0 0 0 1 4 1 0 2 3 1 1 29 0 0 1
Grzegorz Netczuk 3 2 3 0 0 0 2 0 0 0 0 5 1 3 3 4 1 0 55 27 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 3 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Kamila Bobke 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 2 0 2 1 0 0 67 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)