Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

MAMOBILE
3
0
VS
(21:19, 20:16, 20:15)
SAVILLS
Raport meczowy
35/74 ATAK 28/80
1 BLOK 4
1/60 SERWIS 4/54
24 BŁ. PRZECIWNIKA 14
61 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 16 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

39.02

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Patyk

MAMOBILE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Tomasz Stromidło

SAVILLS


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Krzysiek Ol-ski

MAMOBILE


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

11.11

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Michał Wróblewicz

SAVILLS


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Patyk 12.5 3 12 1 4 1 4 0 1 0 0 8 0 6 3 3 3 2 53 35 3 1
Piotr Nowakowski 11 3 11 4 9 1 2 0 0 0 2 6 1 0 0 0 0 0 0 0 4 3
Mateusz Macioszczyk 9 3 9 2 2 1 3 0 0 0 0 12 1 3 2 1 1 1 63 38 2 2
Patryk Kamieniecki 4 3 3 1 2 0 1 0 0 1 1 5 1 1 5 8 0 1 40 7 1 4
Krzysiek Ol-ski 0.5 3 0 0 0 1 0 0 1 0 2 8 1 1 6 2 0 0 78 11 2 2
Magda Marczak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 19 3 16 10 6 0 9 3 0 0 1 5 3 3 0 6 0 0 33 33 3 1
Michał Opala 8.5 3 8 3 6 0 3 0 1 0 0 8 1 5 4 4 0 0 69 38 3 3
Michał Wróblewicz 5 3 4 1 2 0 4 0 0 1 1 8 0 5 2 1 2 0 70 50 5 1
Marek Zujewicz 1.5 3 0 2 0 0 1 0 1 1 0 10 0 1 3 0 3 0 57 14 0 1
Anna Dobosz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 1 0 2 4 0 0 33 0 1 0
Tomasz Stromidło 1 3 0 0 3 1 1 0 0 1 0 6 0 1 3 3 3 1 36 9 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)