Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
1
3
VS
(9:20, 20:15, 17:20, 19:21)
SAVILLS
Raport meczowy
30/94 ATAK 47/113
3 BLOK 2
6/66 SERWIS 2/75
26 BŁ. PRZECIWNIKA 25
65 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 23 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

46

SERWIS%

8.33
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 31

ATAK%

48.39
SERWIS

Tomek Danielczyk

PKP INTERCITY


SERWIS 3/15 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

20

WYD%

13.33

SKUT%

20
BLOK

Tomek Danielczyk

PKP INTERCITY


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Michał Wróblewicz

SAVILLS


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 18 4 15 2 9 2 3 1 0 2 1 14 3 2 2 2 0 0 67 33 1 1
Tomek Danielczyk 12.5 4 8 0 7 0 4 1 1 3 0 11 1 1 2 5 3 1 25 8 1 4
Dorota Nawrocka 4 4 4 1 7 0 4 0 0 0 0 6 1 4 3 4 2 0 54 31 4 2
Łukasz Kołakowski 3.5 4 2 0 5 0 1 0 1 1 1 5 0 5 3 9 3 1 38 24 3 2
Radosław Kozera 1 4 1 2 2 0 1 0 0 0 1 8 1 2 2 3 0 0 57 29 0 3
Krzysztof Pikuła 0 4 0 2 11 0 1 0 0 0 1 6 0 2 5 3 1 0 64 18 0 5
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 25 4 23 10 11 1 5 1 0 1 1 9 1 2 4 10 0 1 35 12 6 0
Michał Opala 21 4 19 5 9 2 6 1 0 1 6 14 2 5 7 8 2 1 52 22 3 2
Michał Wróblewicz 4 4 4 3 5 0 4 0 0 0 1 19 0 3 3 1 0 0 86 43 5 0
Marek Zujewicz 1 4 1 2 1 0 0 0 0 0 0 4 2 0 2 3 2 1 25 0 3 1
Anna Wróblewicz 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 14 0 0 2 0 0 3 40 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)