Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NBP
1
3
VS
(16:20, 20:14, 16:20, 16:20)
SAVILLS
Raport meczowy
36/90 ATAK 39/77
2 BLOK 3
5/70 SERWIS 6/73
25 BŁ. PRZECIWNIKA 26
68 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 21 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

58.33

SERWIS%

17.65
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 21 SR 4
ATAK/SR 5.25 ∑A 36

ATAK%

58.33
SERWIS

Adrian Łuczyński

NBP


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

31.25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Michał Opala

SAVILLS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

86.67

PERF%

6.67

WYD%

86.67

SKUT%

86.67
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 10
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Wawrzyńczak 16 4 15 3 6 0 6 1 0 0 0 7 0 1 3 3 1 0 50 13 1 0
Adrian Łuczyński 11 4 7 1 7 0 4 0 0 4 1 11 0 0 6 2 1 2 55 0 6 0
Michał Zawadzki 9 4 9 1 10 2 2 0 0 0 0 9 2 0 1 0 0 1 50 0 7 1
Jakub Mućk 5 4 4 4 5 1 1 1 0 0 1 7 1 0 12 6 1 1 60 0 2 1
Piotr Jodkiewicz 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 3 9 1 1 4 4 0 1 50 10 7 0
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 3 9 1 4 4 2 0 1 73 36 2 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 25 4 21 0 13 0 2 1 0 3 0 11 3 1 12 2 0 0 87 7 9 1
Michał Opala 19 4 15 2 12 0 4 2 0 2 0 13 2 0 11 6 2 0 58 0 4 1
Marek Zujewicz 2 4 1 0 1 1 0 0 0 1 0 9 2 2 3 3 2 1 45 18 8 2
Anna Dobosz 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 2 7 3 0 4 3 2 0 44 0 6 1
Tomasz Stromidło 1 4 1 0 1 1 1 0 0 0 1 13 1 0 1 5 1 4 9 0 5 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)