Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

MAMOBILE
1
3
VS
(20:16, 16:20, 19:21, 11:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
36/79 ATAK 40/77
1 BLOK 2
2/67 SERWIS 5/76
27 BŁ. PRZECIWNIKA 30
66 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

9.09
ATAK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

-11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Maksym Klimaszewski

JONES LANG LASALLE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

60

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 12 4 11 5 3 1 5 1 0 0 4 8 2 4 1 1 0 0 83 67 1 1
Piotr Nowakowski 12 4 11 5 4 1 6 0 0 1 5 7 2 10 7 5 0 1 74 43 0 2
Mateusz Macioszczyk 11 4 11 3 4 0 3 0 0 0 3 8 1 8 6 6 2 1 61 35 2 0
Mariusz Gołębiewski 4 4 3 0 1 0 2 0 0 1 2 8 0 5 1 1 0 0 86 71 0 2
Katarzyna Dalewska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 10 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 14 3 11 3 7 0 1 2 0 1 2 7 1 3 3 1 0 0 86 43 0 1
Kuba Denus 13 4 9 2 2 1 2 0 0 4 5 3 6 8 4 3 0 0 80 53 3 0
Karol Kruczkowski 9 3 9 2 2 0 1 0 0 0 0 5 1 1 3 4 1 0 44 11 1 0
Maciej Cuch 5 3 5 0 2 0 0 0 0 0 1 6 1 1 1 3 0 0 40 20 0 3
Maksym Klimaszewski 5 3 5 1 3 0 4 0 0 0 1 5 1 6 3 1 0 0 90 60 0 0
Tomasz Tylenda 1 4 1 0 2 0 2 0 0 0 4 8 2 4 3 1 2 0 70 40 1 1
Justyna Malarska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)