Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
2
VS
(16:20, 20:21, 20:11, 20:15, 15:8)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
51/138 ATAK 31/118
2 BLOK 3
8/91 SERWIS 3/74
30 BŁ. PRZECIWNIKA 38
91 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

36.96

SERWIS%

15.38
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 27

ATAK%

55.56
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

PKP INTERCITY


SERWIS 3/15 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

26.67

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 1 B1 1
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.2
PRZYJĘCIE

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

70

PERF%

20

WYD%

70

SKUT%

70
OBRONA

Agnieszka Dzikoń

PKP INTERCITY


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 10
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 19 5 17 11 13 2 3 0 0 2 2 6 3 2 4 5 0 0 55 18 2 0
Łukasz Kulas 18 5 15 3 5 0 4 1 0 2 2 10 1 6 10 6 1 0 70 26 4 3
Jakub Joszt 12 5 9 2 9 0 7 1 0 2 2 8 4 1 8 6 1 0 56 6 3 0
Radosław Bosek 10 5 8 2 14 1 6 0 0 2 1 14 2 2 5 3 0 0 70 20 8 3
Elżbieta Dalkiewicz 2 5 2 0 2 0 0 0 0 0 0 14 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3
Kamila Bobke 0 5 0 0 3 0 0 0 0 0 0 12 1 0 4 3 1 3 36 0 6 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 11 5 10 4 12 0 4 1 0 0 1 14 1 4 6 8 0 3 48 19 8 4
Agnieszka Dzikoń 11 5 8 4 11 1 6 0 0 3 1 11 0 1 6 3 1 0 64 9 8 2
Stefan Michałowicz 8 5 7 3 8 1 2 1 0 0 0 7 0 3 3 6 1 0 46 23 4 3
Dorota Nawrocka 6 5 5 1 17 0 3 1 0 0 0 10 3 0 6 6 3 0 40 0 3 2
Maciej Ograbek 1 5 1 0 6 0 0 0 0 0 0 9 0 0 1 2 2 2 14 0 1 2
Piotr Skoneczny 0 5 0 1 3 0 0 0 0 0 1 13 0 2 4 2 0 3 55 18 5 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)