Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
1
3
VS
(20:18, 10:20, 14:20, 10:20)
PWC
Raport meczowy
27/88 ATAK 37/82
1 BLOK 2
2/45 SERWIS 5/77
24 BŁ. PRZECIWNIKA 34
54 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Dykty

PWC


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

62.07

SERWIS%

10
ATAK

Adrian Dykty

PWC


ATAK 18 SR 4
ATAK/SR 4.5 ∑A 29

ATAK%

62.07
SERWIS

Marta Śmieszek

PWC


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Robert Pietrowski

PWC


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Przemysław Pawłowski

PANATTONI


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 11
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 16 4 15 3 16 0 7 0 0 1 0 8 2 2 6 2 2 0 67 17 9 3
Jarek Malczyk 8 4 7 2 11 2 6 1 0 0 0 11 1 1 5 2 1 2 55 9 1 0
Przemysław Pawłowski 6 4 5 1 7 0 4 0 0 1 2 9 0 1 7 9 0 0 47 6 10 1
Aneta Krysiak 0 4 0 0 0 0 2 0 0 0 0 9 1 1 1 8 1 1 17 8 4 1
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 20 4 18 1 8 1 1 1 0 1 0 8 1 0 5 6 0 1 42 0 4 0
Robert Pietrowski 10 3 9 3 4 0 1 1 0 0 3 9 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0
Paweł Chróstowski 7 4 6 1 5 0 4 0 0 1 2 16 0 0 1 1 1 0 33 0 5 0
Przemysław Łukasik 3 4 2 3 2 0 2 0 0 1 0 8 2 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Marta Śmieszek 3 4 1 0 7 0 1 0 0 2 0 8 1 1 3 1 0 1 67 17 5 0
Marcin Solarski 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 5 0
Tomek Kociołek 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 2 14 8 1 1 62 8 8 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)