Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
0
3
VS
(20:21, 18:20, 12:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
17/43 ATAK 27/51
2.5 BLOK 3
3/26 SERWIS 4/47
27.5 BŁ. PRZECIWNIKA 27
50 SUMA 61
40

ATAK%

12

SERWIS%

53

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

62.5

SERWIS%

33.33
ATAK

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

44.44

WYD%

-22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 10 3 6 2 7 2 2 32 19 1 2 2 1 4 2 0 0 2 0 0 0 0 1 0
Andrzej Zubrzycki 7 3 6 2 2 0 1 55 11 0 0 1 1 7 0 0 3 2 0 1 50 0 8 0
Dorota Nawrocka 4 3 4 1 6 0 0 36 11 0 0 0 0 5 2 0 2 2 1 1 33 0 3 0
Maciej Ograbek 1.5 1 1 0 1 0 0 50 2 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 2 0 0 1 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Denus 13 3 10 0 3 2 1 63 16 0 0 3 1 0 5 4 3 2 0 1 70 40 1 1
Piotr Wołodźko 13 3 10 1 5 3 1 50 20 3 0 0 1 4 2 2 3 2 0 1 63 25 2 2
Maksym Klimaszewski 8 3 7 2 5 0 0 50 14 0 0 1 0 5 2 1 5 3 1 1 55 9 3 1
Edyta Stromidło 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Justyna Malarska 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 6 2 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)