Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
2
3
VS
(20:18, 20:14, 18:20, 14:20, 8:15)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
41/95 ATAK 43/88
4.5 BLOK 4.5
9/82 SERWIS 5/85
25.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
80 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

42.5

SERWIS%

16.67
ATAK

Adam Kwiecień

PANATTONI


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 3/16 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

18.75

WYD%

-18.75

SKUT%

18.75
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Kwiecień

PANATTONI


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

86.67

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 8
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 19.5 5 17 3 10 2 8 0 1 2 1 7 2 3 13 4 3 0 70 13 5 2
Karol Krzewiński 16 5 13 5 5 0 4 0 2 2 3 12 2 1 8 4 2 2 53 6 0 0
Kornel Kania 10.5 5 8 7 4 1 4 0 1 2 2 13 4 0 7 3 4 2 44 0 7 2
Adam Kwiecień 7.5 5 3 0 0 1 0 2 1 2 1 13 0 0 13 1 0 1 87 0 7 1
Agnieszka Kaim 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 3 9 1 0 1 1 1 0 33 0 3 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Denus 17 5 14 3 10 2 4 0 0 3 0 7 6 2 14 9 3 4 50 6 1 0
Piotr Wołodźko 15 5 13 3 4 0 1 0 2 1 3 7 1 0 6 2 1 1 60 0 5 4
Tomasz Tylenda 12.5 5 9 2 2 1 1 2 1 1 4 11 1 1 9 2 3 0 67 7 4 3
Maksym Klimaszewski 8 5 7 4 6 1 1 1 0 0 1 12 1 0 4 3 1 2 40 0 5 3
Zuzanna Wróblewska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16 0 0 1 0 1 2 25 0 1 0
Justyna Malarska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)