Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

6 vs 7

PKP INTERCITY
3
2
VS
(16:20, 20:21, 20:16, 20:18, 15:12)
PANATTONI
Raport meczowy
40/98 ATAK 47/118
3 BLOK 6
10/89 SERWIS 4/88
38 BŁ. PRZECIWNIKA 30
91 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 22.5 SR 5 PKT/SR 4.5
ATAK 20 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

46.51

SERWIS%

6.25
ATAK

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


ATAK 4 SR 5
ATAK/SR 0.8 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


SERWIS 6/26 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

53.85

WYD%

-7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Witold Przychodzeń

PANATTONI


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

90.91

PERF%

63.64

WYD%

90.91

SKUT%

90.91
OBRONA

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


OBRONA 2 SR 5
OBRONA/SR 0.4 ∑O 2
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 16 5 16 6 7 3 2 0 0 0 6 3 2 7 3 1 0 0 91 64 0 2
Cezary Kopeć 11 5 8 5 4 0 1 0 0 3 3 8 3 7 3 5 0 1 63 44 0 0
Bartek Pietrzyk 11 5 5 3 5 1 4 0 0 6 8 4 8 4 3 1 0 0 88 50 0 1
Stefan Michałowicz 6.5 5 4 0 1 0 1 1 1 1 0 10 0 8 4 3 1 0 75 50 2 0
Andrzej Zubrzycki 5 5 5 0 0 2 2 0 0 0 2 12 0 2 3 1 0 0 83 33 2 0
Dorota Nawrocka 3.5 5 2 1 10 0 0 1 1 0 3 5 2 5 2 4 0 0 64 45 2 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 22.5 5 20 6 9 1 7 1 1 1 3 7 5 3 3 4 1 1 50 25 0 3
Witold Przychodzeń 13 5 9 8 7 1 7 3 0 1 3 9 6 7 0 2 3 3 47 47 1 0
Adrian Piotrowski 12 5 11 4 11 0 2 1 0 0 1 11 1 4 9 3 1 1 72 22 0 1
Adam Kwiecień 7.5 5 7 3 3 1 1 0 1 0 1 15 2 4 2 3 0 0 67 44 0 2
Marta Sieklucka 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 8 10 2 5 5 4 1 1 63 31 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)