Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

finał o VII m.

SAVILLS
2
3
VS
(20:14, 17:20, 20:13, 13:20, 15:17)
PANATTONI
Raport meczowy
43/84 ATAK 42/85
7 BLOK 1
5/86 SERWIS 7/82
30 BŁ. PRZECIWNIKA 34
85 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 18 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

47.37

SERWIS%

16.67
ATAK

Marta Sieklucka

PANATTONI


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 5/20 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

45

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

90

PERF%

50

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 10
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 24 5 18 5 9 0 6 3 0 3 5 7 3 5 4 0 1 0 90 50 3 1
Michał Opala 17 5 15 2 5 0 2 2 0 0 3 6 4 0 9 6 2 0 53 0 3 2
Michał Wróblewicz 5 4 4 0 4 0 0 1 0 0 2 11 2 1 2 2 1 0 50 17 4 0
Tomasz Król 5 4 4 1 2 0 2 1 0 0 0 6 4 0 2 3 1 3 22 0 0 0
Marek Zujewicz 3 5 1 1 1 0 0 0 0 2 2 6 5 1 3 2 3 2 36 9 3 1
Tomasz Stromidło 1 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 6 0 0 0 3 1 1 0 0 1 0
Anna Dobosz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 1 4 4 2 1 42 8 3 1
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Witold Przychodzeń 18 5 17 1 4 0 4 1 0 0 3 12 2 1 7 3 1 1 62 8 4 1
Piotr Krzak 15 5 10 2 6 1 2 0 0 5 4 6 5 2 3 5 3 0 38 15 6 4
Jarek Malczyk 10 5 8 3 4 1 4 0 0 2 2 11 1 2 4 10 2 1 32 11 3 1
Adam Kwiecień 4 5 4 2 3 4 1 0 0 0 1 11 1 1 7 3 3 0 57 7 5 1
Marta Sieklucka 3 5 3 0 0 1 0 0 0 0 1 12 3 0 0 2 0 3 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)