Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
3
1
VS
(13:20, 20:11, 20:15, 20:13)
PHILIPS
Raport meczowy
38/80 ATAK 22/59
5 BLOK 3
2/72 SERWIS 4/60
28 BŁ. PRZECIWNIKA 30
73 SUMA 59

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

45.16

SERWIS%

30
ATAK

Adam Olkowski

ASTRA ZENECA


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 3/10 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30

WYD%

-10

SKUT%

30
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

50

PERF%

12.5

WYD%

37.5

SKUT%

50
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rybarczyk 17.5 4 16 3 5 1 2 1 1 0 0 8 2 0 3 6 0 0 33 0 3 2
Marcin Michalak 8 3 7 2 3 0 2 0 0 1 1 7 1 0 3 5 0 1 33 0 5 0
Kacper Kowalczyk 7.5 4 6 3 6 1 1 1 1 0 2 6 2 1 3 3 0 1 50 13 2 0
Adam Olkowski 6 3 5 0 1 0 2 0 2 0 0 10 1 0 4 4 0 0 50 0 1 0
Patryk Niebrzydowski 3.5 2 3 0 3 0 4 0 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Mariusz Zięba 1.5 4 1 0 1 0 2 0 1 0 1 9 2 0 3 3 0 1 43 0 3 0
Sylwia Pytel 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 11 1 0 2 4 1 1 25 0 4 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 20 4 14 2 6 2 7 3 0 3 0 3 4 0 4 6 1 2 31 0 3 0
Mikołaj Wielgus 6 4 6 2 4 3 1 0 0 0 0 11 1 0 5 8 1 0 36 0 3 2
Przemysław Jonak 2 4 2 0 2 0 0 0 0 0 0 5 3 0 1 5 2 0 13 0 1 0
Julia Gregorowicz 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 13 0 0 2 7 0 0 22 0 4 1
Piotr Zinko 0 4 0 1 4 1 2 0 0 0 1 13 2 0 9 11 0 0 45 0 7 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)