Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
2
3
VS
(21:20, 20:21, 20:13, 11:20, 9:15)
MSD POLSKA
Raport meczowy
43/119 ATAK 19/51
2 BLOK 3
7/80 SERWIS 5/58
29 BŁ. PRZECIWNIKA 62
81 SUMA 89

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

40.63

SERWIS%

9.52
ATAK

Piotr Szopa

MSD POLSKA


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 19

ATAK%

47.37
SERWIS

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


SERWIS 2/10 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Piotr Szopa

MSD POLSKA


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Adrian Augustynik

MAMOBILE


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Piotr Szopa

MSD POLSKA


OBRONA 12 SR 5
OBRONA/SR 2.4 ∑O 14
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 15 5 13 6 7 4 2 0 0 2 3 13 3 1 5 2 0 0 75 13 6 1
Marcin Kmak 13 5 13 8 9 1 4 0 0 0 1 5 5 0 4 8 2 2 25 0 2 0
Mateusz Macioszczyk 12 5 9 5 9 0 7 1 0 2 0 8 0 2 14 3 3 1 70 9 9 0
Adam Jabłoński 10 5 8 3 7 2 2 1 0 1 0 9 2 2 9 5 1 1 61 11 6 3
Natalia Kmak 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 1 0 4 1 1 1 57 0 10 0
Sara Michalec 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 2 10 2 1 2 3 2 0 38 13 3 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 11.5 5 9 3 3 1 3 1 1 1 2 19 1 0 6 2 1 0 67 0 12 2
Michał Moczarski 10 5 9 3 13 1 3 1 0 0 1 9 1 0 9 3 4 5 43 0 5 1
Mariusz Rysz 5.5 5 1 0 2 0 0 0 1 4 4 13 3 0 2 6 1 1 20 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)